všetky nové support úlohy a požiadavky týkajúce sa webstránky zákazníkov sa prijímajú výlučne na adrese support@wado.sk
všetky nové marketingové úlohy a požiadavky zákazníkov sa prijímajú výlučne na adrese marketing@wado.sk
ak je to možné, e-mail by mal obsahovať iba jednu úlohu,
pri zadávaní novej úlohy vyplňte pole predmetu krátkym popisom úlohy,
zvyčajne vám dáme spätnú väzbu do 48 hodín (v pracovných dňoch) na zadanie novej úlohy a dáme vám vedieť, kedy ju môžeme naplánovať,
novú úlohu je možné vybaviť najrýchlejšie v týždni po prijatí, s výnimkou kritických úloh,
úlohy môžeme prijímať od našich zákazníkov s predplatným balíkom do 20. daného mesiaca, následné žiadosti sú
naplánované na budúci mesiac,
pokiaľ ide o prebiehajúce úlohy, odpovedzte na e-mail odoslaný našim systémom, nepíšte nový e-mail,
telefonická komunikácia súvisiaca s úlohami prebieha na telefónnom čísle +421 948 661 556 v pracovných dňoch 9:00-13:00
telefonická komunikácia súvisiaca s marketingovými úlohami prebieha na telefónnom čísle +421 948 625 551 v pracovných dňoch 9:00-13:00
čím skôr dostaneme odpovede na otázky, ktoré vzniknú pri riešení úlohy, tým rýchlejšie ju dokážeme vyriešiť,
ak do 7 dní od oznamového e-mailu dokončenia úlohy nedostaneme odpoveď, úloha sa uzavrie a považujeme sa za zúčtovateľné,
úlohy prijaté zákazníckym servisom sa zvyčajne riešia v utorok a piatok,
úlohy prijaté zákazníckym servisom sú evidované v 15-minútových blokoch, takže každý 15-minútový blok vyúčtujeme.
prichádzajúca úloha, ktorej vykonanie presahuje 4-hodinový časový limit, sa už považuje za projektovú úlohu, dáme vám cenovú ponuku a naplánujeme ju po prijatí cenovej ponuky.
Sídlo
WADO Digital s.r.o.
Ul. stavbárov 2749/2,
945 01 Komárno
Slovensko